Hemsireanne80 ben de dün pozitif olduğumu öğrendim ve 5 aylık bebeğim var, size de tez zamanda Rabbim sifanizi verir inşallah hafif atlatırız. Ben emziren anneyim dedim filyasyon ekibine tek bir tane ilaç verdiler sabah akşam 1 er tane icicem toplamda 10 tane var. Emzirmeye devam et dediler çift maske ile elimi ve mememi yıkayarak emziriyorum başka odada babasıyla yatıyor gün içinde de sevmeyeceğim hiç.