Hemsireanne80 Yok niye gülelim bol bol için şifa olsun inşallah. Yoğurt, kefir, turşu bunlarda çok iyi geliyor. Zerdeçal bağışık güçlendirici çorbalarınıza koyabilirsiniz. Adaçayı ve ebegümeci gargarasını deneyin ama bugün haberlerde ibrahim saraçoğlu söyledi iyi geliyor diye. İlaçlar gelene kadar başka yapılcak birşey yok zaten emziriyormuşsunuz sanırım tüm ilaçları alamıyorsunuz bu yüzden