Mavi1602 depremi yaşadım. Tek değildim annem vardı, birde oglum ona rağmen günlerce kendime gelemedim. Benim oglum 10 aylık olacak nasipse. Siz bu durumu tek başiniza yaşamişsiniz birde lohusalık… biraz zaman verin kendinize. Annemler yeni taşinmışti. Ilk defa kalmaya gitmiştim o eve. Ben de sizin gibiyim , soğudum . Yazın nasıl gidicem bilmiyorum. O zamana kadar geçicek inşallah bu his. Eşiniz de anlayışlıysa bir süre daha kalın. Gündüzleri haftasonları eşinizle birlikte gidebilirsiniz mesela . 2-3 saat durun ,annenize gidin tekrar. Depremden sonra 1 gece daha kaldım annemde sonra bende tansiyon düşmesi falan oldu , ananemlere gittik kalmaya değisiklik olsun diye. Asansöre asla binmiyordum falan. 4-5 gun sonra eşim geldi ,bindirdi beni asansöre. Son gece de o varken annemlerde kaldım. Kalmasaydım bir daha zor olurdu gittiğimde kalmam. Kendinizi zorlamayın . ❤