sehribannn Dykdyk ya bende yaklasik 5 gundur falan hic koku alamiyorum ama hic bir hastalik belirtimde yok burnum falan da tıkalı degil sizde nasıl oldu test yaptirmadim yani ama bilemiyorum🤷🏻♀️
Dykdyk sehribannn Bende grip gibi oldu önce burun akıntısı ve hapşuruk sonra kokh gitti ama eşimde direk koku gitti. Biran önce test yaptırın bence
Dykdyk Ayseciginannesi Bende miniklerime sarılıp koklamayı cok özledim bi negatif olayım hemen mıncırıcam 🥰
Mutluluk Dykdyk hamile olduğum için ilaç kullanamamistim tam 2 ay sonra koku ve tad duyum yerine geldi 🙄
Dykdyk Mutluluk Açıkçası bende çevremden hep uzun zaman sonra geri geldiğini duyup umudu kesmiştim taaaa ki bugün annemin yaptığı kek kokusu gelene kadar :)
glbgci Ahsen25 bende emzirdiğim için ilaç kullanmadım 10güne tat koku gelmişti. Eşim ve annemler ilaç kullandığı halde benden önce tat koku gelmedi yani ilaç etkilemiyor tat koku almayı