Bugün karantinanın 4. Günümdeyim koku sıfırdı resmen annemin buram buram kokuyor dediği çamaşır suyunun bile asla kokusunu alamıyordum.
Annem kek yapmış biraz önce resmen kokusu geldi 🤩 çamaşır suyu kokladım, kahve kokladım aldım Allahım şükürler olsun insan kaybedince anlıyormuş kıymetini. Acaba negatife döndümmü 😂