bossbabysmom esraeylul34 10 bucuk aylk.. benm de 8 aylkken sıralamaya başladı.. iki gündür bağmsz adım atmaya calisiyor ama 1 2 adım atıp oturuyor cok korkuyor 😄
CankizimRavzam esraeylul34 MASALLAH💞 kuzuna bilirim o duyguyu ben aglamistim nerdeyse 😓 ay cok tatlilar ya benim kizimda kalkmaya basladi artik 10 bucuk aylik MASALLAH 💞💞💞
Damla1papatya Eslemmomy aynen aynen bizde de huzursuzluk çoktandır var bende hep alta bakıyordum salya da aynı durup durup çığlık atıyor kulağını çekiyor bir baktım üst kabarık beyaz. Havuç veriyorum eline öyle bir hırsla kemiriyor ki 😅
Eslemmomy yusufemine dentinox yazmış ben birde tetagil alacağım buradan anneler önerdi doğal içerikli bir ürün o da ağrıyı siziyi alıyor galiba
esraeylul34 delibirhatun Vizim de 6 ayliktan beri emekliyo emeklemek te tam degil de surune surune he yere gidiyo
delibirhatun esraeylul34 bizimde öyleydi dizlerinin üstüne durmaya başladı sonra oyuncak koydum uzanmaya çalıştı sonra bir iki gitti sonrada hemen emekledi bi kaç günde oldu bunlar