Boncugum Karakiz çok geçmiş olsun peki dr unuz ne dedi bu konuyla ilgili ne yapabilirmişsiniz Allah acil şifalar versin
Karakiz Boncugum saolun amin insallah dr 5 aylik olana kadar bisey yapamayiz dedi daha cok kucuk bol su ic dedi emziyorm arada bebegime su veriyrm kasikla iciyo yavrum cok agliyo cisini yaparken..
Boncugum Karakiz offf offff anne olmak ne zor bişeymiş Allah ım acısını alsın inşallah iyileşir bunu unutturacak derdiniz olmasın
Karakiz Boncugum am8n insallah cnm bebegim iyi olsun uykusuza raziyim artk rabbim kimseye ewlat acisi ewlada da anne acisi gostermesin..
Aliyeeee Karakiz Benim oğlumdada vardır geçenlerde bende bezdendir die düşündüm ama oğlumda hiç bir değişiklik huzursuzluk yok acaba bezdenmi ?
Karakiz Aliyeeee bezdende oluyo tabiki bezinde kucuk seffaf fel gibi vardi uyumuyo cisini yaparken bianda agliyo hmn bezini degisiym kucuk parcalar vardi kucuk oldugundn bisey yapamiyolar
Niko [bilinmeyen] 7.ayda sünnet zor oldumu .beebeginiz kac güne iyileşti?düzeni huyu degiştimi? Benimde oglum 6. Aya girmek uzere bu hafta olacak cok kaygılıyım
Bssrr Karakiz bende kızımda gördüm bir kere anlam veremememiştim bir daha olmadı ve çok ağladığı bi dönem değildi . Bende telaş yaptım şimdi önemli birşey olabilir mi
Karakiz Bssrr bilmiyrm bezdende oluyomus genelde supheniz varsa goturun idrar istiyolar ultrasyondan bakiyolar ben duramadim 1 hafta gecmeden goturdm
Didemxy Karakiz merhaba bizdede kristal kum çıktı suanda bebeğim 8 aylık iki böbrektede varmış siz ne yaptınız ? Gectimi acaba ?