Karakiz Oncelikle mrb anneler oglum 38 gunluk ve 3 gun once altini actigimda pipisinin orda kristal gibi bisi vardi seffaf gibi kaynanama sordum bezden olur dedi bende tasdan suphelendm esime dedim bi daha cikarsa bole bisi dr giderz dedi tmm dedim ama icim icimi yiyo bugun tekrar actigimda 2 tane vardi artik dr aradim randewu aldim pazartesi gunu gideck de basina bole bisey gelen oldumu acaba bezden mi kaynaklaniyo simdiden tsk ederm..... Daha onceden post acmistim ve dun dr goturdum oglumu idrar ultrasyon istedi verdik sonucu almaya gittik vee ogrendik ki oglumda kristal tas yani 2 bobreginde kum cikti 😔kumdan tasa ceviriyomus bekliyomuydum hayir bezdendir dedim ve 5.ayina kadar ilac tedavisi yok cisini yaparken cok agladi cok kasti kendini elimden bisi gelmiyo o yuzdende uyumuyomus tmm agliyodu asiri deil bilmiyoduk o yuzden aglama sebebi..
Joipt Karakiz Postunuzu görmüştüm ama bilgim olmadığı için yorum yapamamıştım,dönüt verdiğiniz için teşekkürler en azından böyle bir olayla karşılaşırsak ciddiye almamız gerektiğini öğrendim.Çok geçmiş olsun.
ygd Karakiz benimde başıöa geldi aöa bezden sanıyodum ben ve büyük şeffaf bişi yani büyük dediğim iğne ucundan biraz büyük taşmıymış o ama bebeğimde huzursuzluk yok çok şaşkınım şu an
ayazlianne Karakiz canım bizde de var doktor hiç bi ilaç vermedi bol su içir dedi mama veriyorsan cıvık yap dedi
Karakiz Joipt saolun aynn gercekten bilmedigimiz bise oldugundada dra danismamiz lazim n olursa olsun aklima bile gelmefi kum yada tas olacagi bezden dedik tedbir amacli gittik ..
Karakiz [bilinmeyen] cok gecmis olsn aynn huysuzlasiyo agliyo uyumuyo bizim uyumama sebebi bundan dolayuymis size ilac verdiler bize 5 aya kadar bisey yapamayiz dedi cok kucuk oldugundan bol bol su ic ihmal etme dedi bende gunde 5 litre su iciyrm daha fazla o yuzden cabuk dusuruyo dedi dr..
Karakiz ygd ilk bizimde oyleydi herkes bez diyodu ben bile bez dedim ama icime suphe dustu giturecm dedim icimiz rahatlasin bi gittik igrendikki kristal tasi dedi ve cok sasirdim
Karakiz [bilinmeyen] saol aynn takip edecegiz dedi elimizden bise gelmiyo o kivranirken dayanamiym esim icim gidiyo bole yapdikca az once bezini actim inanmiycaksin ama resmen bilya buyuklugunde ve kucuk parcalar vardi 😔😔
Karakiz [bilinmeyen] gecmis olsn yok yapturacak oglumun sagligu herseyden onemli ne gerekiyosa yapicak dogustan saten kum bude bizim geblneyltik ve ailede var bibrek tasi bende de var acaba ondn mi oldu diyirum babamda abimde ve dun abimgil giturmus yegenimi ondada tas cikti ve sasirdik 2 yasinda
Karakiz [bilinmeyen] ewt kivraniyo uyuyacak uyuyamiyo cok su tuketiyorum gunde 5 lutreyi geciyo elimde su sisem eksik olmuyo gidio gelip su uciyrm bi yandan iyi diyorm dusuruyo biyandan dayanamiym
Karakiz [bilinmeyen] yaptiracak bende iyi olcagini dusunuyorm ilk oglumda bole bise yasamadim hic ve cok saskinim ilk oglumu 2 yasinda sunnet ettirdik bu bole olunca kristal tasini ilk defa duydum
Umayduru Benimde iki gundur var kristal gibi bezdendir diyordum bende 😳doktora gotureyim o zaman .post icin sagolun