rhmdrn göğüslerin terbiye olmuş demektir bu herzaman doğumun ilk haftaları gibi kalmaz göğüsler zamanla süt üretimide bebeğin ihtiyacına ve emme zamanlarına göre süt üretilir oyüzden göğüsler ilk haftalardaki gibi hep şiş olmaz emmeye başlayınca süt salgılanır emmediği zaman salgılanmaz sorun yok yani merak etme bizde 2 ay 9 günlüğüz benim göğüslerimde yumuşacık oluyor artık ama emince süt üretimi başlıyor yutkunduğunda anlıyor insan bide doyan bebek doymanın ve anne göğsünde olmanın rahatlığıyla memede uykuya dalar