mom093 E_idil_kus kötü mü ettim bu postu açarak acaba 🤦 evham yapmayın buradaki herkes normal olduğunu söylüyor bence sizin kiloda kötü değil
mom093 Esrans çok şükür gayet normal dedi hatta başta doktorumuz olması gerekenden fazla kilo almış demişti 3 aylıkken şimdi 6 aylık ve 7.500 kg
Aysc mom093 öyle söyleyenlere siz de deyin ki “ 8 aylık olup kilosu ve boyu benim bebeğimden daha düşük olan bebekler var ” belki sizin içinizde rahat eder
Marcella mom093 Benim kızım da 6 aylık 7500kg, 3550 kg doğmuştu doktorumuz her ay çok güzel kilo almış diyor doktor öyle dedikten sonra kimseyi takmayın bence.