Marjinal_Anne2 mom093 benim kzımda 2700 doğdu 6aylıkken 6600 kiloydu şimdi 7aylık olduk bu hafta gidecegiz doktora bakalım , boyu dA 65cm ayrıca , benim kızıma da diyorlar her şey boşverin
mom093 Marjinal_Anne2 aslında ben pek takmıyorum kilosunu gören herkes zayıf deyince ister istemez üzülüyorum
Pedagog_anne mom093 normal bebeğinizin kilosu persentile göre iştahsızlık gibi bi sorunu yoksa endişelenmenize hiç gerek yok tamamen aç duran bebekler var onlara da kan değeri bakılmasını öneriyoruz
mom093 Ogullarinaasikanne ya aslında önemli olan gelişim ve sağlık daha çok küçükler gelisecekler elbette ki
Parsannesi mom093 öyle yaa 7. Ay kontrolünde 73 cm 7700 çıkmıştı ne zaman ne yapacakları hiç belli olmuyor (ek gıdaya 4. Ay geçtik pek alakası yok sanırım gıdayla) 😅
hicbiyerr 3260gr 49cm doğdu 5 aylık olacak bi hafta sonra 6.1 kilo 64 cm. Ne yese kusuyo 5dk sonra, gastroloji doktoru hiç önemli değil reflüsü var dedi yolladı. Deliricem artık hergün çamaşır yıkıyorum 😰
E_idil_kus mom093 postun üzdü beni kilosunun normal olduğuna inandırmıştım tam kendimi postunu görfüm başa döndüm benim kızımda 6 ayllık 6.800 😭😭😭
mom093 E_idil_kus kötü mü ettim bu postu açarak acaba 🤦 evham yapmayın buradaki herkes normal olduğunu söylüyor bence sizin kiloda kötü değil
Esrans mom093 kilosu gayet normal insanlar sadece konuşur boş boş takılmayın öyle bir sorun olsa doktor uyarır ztn
mom093 Esrans çok şükür gayet normal dedi hatta başta doktorumuz olması gerekenden fazla kilo almış demişti 3 aylıkken şimdi 6 aylık ve 7.500 kg