Katibee CanK mama olarak hipp kullanıyordum dün değiştirdim sma aldım dünden beri ishal gibi yeşil mukuslu kaka yapıyor ama alerji midir acaba
Miracam Berenikomm canım ozelden cekip atarmisin bezini benimkide sanki bugun oyle olduama bide seninkinin renginr bakayım
2kuzu-annesi Berenikomm kaynanam annem genelgede o renk olunca gaz sancısından olmuştur diyodular birde soğuk almışda olabilir ama için rahat etmesi için bi dr a git
Defnem20 Anne sütü alıyorsa normal canım yeşillik yediysen de olur demir ilacı kullaniyorsan da korkma
Derinim_ Berenikomm ateş halsizsizlik veya huzursuzluk yoksa korkma canım bizde de olmuştu. Doktor normal bağırsakları hızlı çalıştığı içinde olabilir demişti
Elifff12 Berenikomm 3 buçuk aylik ama 2 aylıkken hep köpüklü yeşil yapardı smdi de ara ara öyle kolik bide bebegm
Deletedmom98 Berenikomm problem oldugunu sanmıyorum bende karsılaştım köpüklü kaka alerjik reaksiyon göstergesi ama sorun teşkil etmiyor yediklerinizi kontrol edin birine reaksiyon göstermiş bende tere yedigimde öyle köpüklü olmustu
Deletedmom98 Deletedmom98 inek sütüne alerjileri oluyor genelde gazda yapıyor ona dikkat ediyorum direk süt içmiyorum
Katibee Benimde yeşil mukuslu kaka olarak başladı iki gün sürdü üçüncü gün kırmızı lekeler vardı götürdüm bağırsağındaki parazit varmış koyu renk önemli dedi doktor
Deletedmom98 Berenikomm etkiliyormus canım alerjisi olan bebeklerde sütlaç bile yesen alerjisi varrsa dokunuyor
mrvurz Üşütme yada yeşil yapraklı sebze yediysen oluyor canım ama takip et tekrarlarsa Dr sor ben öyle yapmıştım takip ettim roka yemiştim sanirim biraz da unutmuş 2 defa tekrarladı birahane hardal sarisi puturluye dondu