Berenikomm Merhaba hanımlar Kızım 53 gunluk, az önce kakasi yeşil köyü renkteydi, bu normal mi acaba ya ? Telaslandim doktora hemen gitmeli miyim
Efemm Berenikomm gecmiş olsun cnm için rahat degılse git tabi ama üşütünce yeşil kaka yaparlar bebekler
Deletedmom98 Berenikomm kabak yediysen boyuyor canım gene sen demir agırlıklı beslenirsen yeşil hatta bazen siyaha bile çalıyor endişe etme bi günden fazla devam ederse götür köpüklüyse alerji de olabilir(mamayla besleniyorsa halsizlik varsa hemen götürmelisin)
Tugcekayar Berenikomm benim de bebeğim 6 aylık yeşil kaka yaptı korktum araştırdım demir vitamine başlamıştım ondan olmuş benim ki sen de demir vitamini yiyecek yemiş isen ondan olabilir
Berenikomm Deletedmom98 dereotu filan yedim ama hep yiyordum.. anne sütü ile besleniyor sadece.. Sarı kakasindan sonra biraz köpüklü yeşil kaka yaptı
Berenikomm Tugcekayar bir tek kıvırcık ve dereotu yedim ama doğduğu günden beri yiyorum daha önce böyle birşey ile karşılama mistim
GokturkAlp Berenikomm az az ve sık sık emiyorsa kakası yeşil olur. Bizimde öyleydi doktorumuza sormuştum o da korkulacak bişey olmadığını söylemişti.
Deletedmom98 Berenikomm problem oldugunu sanmıyorum bende karsılaştım köpüklü kaka alerjik reaksiyon göstergesi ama sorun teşkil etmiyor yediklerinizi kontrol edin birine reaksiyon göstermiş bende tere yedigimde öyle köpüklü olmustu
Tugcekayar Berenikomm onlardan da olabilir tabi ama üşütmüş de olabilir mevsim gecişi ya bebekler hemen etkileniyor tabi eğer çok sa içini rahatlatmak için doktora gidebilirsin ama corona var bunu da gözardı etme
Elifff12 Berenikomm köpüklü olunca gazlı demek bide yeşil kaka da gazdan olabiliyo benm kızım da arada köpüklü yeşil kaka yapiyo
dertlikerkenez Berenikomm merhaba, önsütü çok almış olabilir, üşütmüş olabilir, yediğiniz birşeyi sindirememiş olabilir. Bence takip edin devam ederse gidin.
CanK Berenikomm mukuslu değilse kusma ateş yoksa telaşlanacak bir durum yok bizim de 2 gün yeşil gelmişti doktora sordum yeşil sebze ağırlıklı beslendiysen kakası yeşile dönebilir demişti
Katibee CanK mama olarak hipp kullanıyordum dün değiştirdim sma aldım dünden beri ishal gibi yeşil mukuslu kaka yapıyor ama alerji midir acaba
Elifff12 Berenikomm 3 buçuk aylik ama 2 aylıkken hep köpüklü yeşil yapardı smdi de ara ara öyle kolik bide bebegm
Mom5 Berenikomm qnne sutu alan bebekler cok emdiginde yada emdigini sindirenediginde yesil kaka yapiyor benim oglum da yapar arada gaz yuzunden surekli emmek isyedigi zamanlar