Eta21 ben stajer doktorlara geldim canim saçma sapan bir kesi kasıklaroma kadar 1 saat 15 dk da biten bi sezeryan açık kalmış bir karın nabız gitmiş tansiyon 17 nabzı getirmek için birton ilaç narkoz birşeyler. Güzel bir ameliyat olmadi yani benimkisi. Ameliayttan çıktığımda baloncuk ciniydim sağlam girdigim ameliyattan 1 torba iğne ve antibiyotik ile hastaneden ayrıldım