Valla bende sezeryan oldum iyiki normal doğurmamışım doktor kesi ayarız dedi dedim.tamam ben normal doğuramam sezeryan istedim.1 haftada iyileştim sadece 4 gün ayağa kalkarken hafif acıma oldu başkada hiçbirşey olmadı 40 çıktıktan sonra rahatca ilişkiye girdik şimdi göbekte gitti gayet iyiyim vallaha