Linm yaa allahim sende insanlaein lafina mi bakiorsun. Herseyi cocuklar bi anda yapior. Benimki 22 aylik, cocuk resmen bir haftanin icinde kendi kendine bülbul oldu. Hala anne demio. Bitek bagirinca annnee die ses cikio. Dun oyuncaklari koltuktan yere dustu, bi baktim dudaklarini buzmus uzulmus sekilde düştüüü diyo, aaa sok oldum. Bir iki uc diye sayiyodu ama üç diyemiodu , gecen hafta kendi kendine baktim üç dio. Ayrica benim hic kimsem yok hep ama hep evde tekiz. Pepeyi izlio, pepe cikinca pepee dio iki gundur. Ayse ayse efendim o seker mi hihiii, boyle bi sarki varya onu dinlio ayşe ayşe dio o da videoyla beraber. Yani herseyy zamanla. Yani herkes karai ama abartiya kacmiyacak sekilde ben cizgi filmin, cocuk videolarininda yararli olacagini dusunuyorum