BaraninAnnesi Öyle ya, her çocuk kendi ayına göre farklı şeylere yöneliyor. Deneyerek anlayabiliriz anca. Bende oyun halısı için erken mi diye düşünmüştüm ama şuan 3 aylığız, dönencesine, oyuncaklarına aşık diyebilirim. Bende erken alma taraftarıyım bu yüzden.