Merhaba güzel anneler
oyun halısı önerisinde bulunur musunuz. Arkadaşım Piyanolu güzel dedi, baya cocugu oyaliyor dedi tercihim o yüzden piyanodan yana ama cok gerekli mi bilmiyorum? Ve bu oyun halısını ne zamana kadar kullanabiliyoruz. Oğlum 3,5 aylık.
simdiden tesekkur ederim🌸