GunesliHayat Borasmomy yani 9.ay aşısı olan yalnızca kızamık aşısını bulursanız tabiki yaptırın bence de.ama 1 yaş aşısı olan KKK aşısını 9 aylıkken yaptırırsanız problem olabilir gibi geldi sanki.ağır falan gelirse birde..doktorunuza danışın en iyisi 😌
Borasmomy GunesliHayat bir de acaba bunu sadece sağlık ocağı mı yapıyor özelde yapılıyorsa orada da yapılabilir gerekli ki koyulmuş ve salgında var ne kadar çıkmasakta görümcemin çocukları var okula giden onlarla görüşüyoruz arada onlardan gelebilir 🤦🏻♀️
eslemsiii Sedanur_Yaprak öyle ☺️ Ben seni bi kaç kere daha gördüm yorumlarda sorayım diyordum aklımdan çıktı gitti sonra 🤷🏻♀️☺️
eslemsiii Sedanur_Yaprak napıyorsun nasılsın bebeğin nasıl ne kadarlık oldu 🤗 sende Denizli’de değilsin artık heralde 😬
Sedanur_Yaprak eslemsiii yok canım ben denızlıdeyım artık 9 aylık oldu canım benım kız sen nasılsın senın kı ne kadarlık oldu bıdık 🤗
eslemsiii Sedanur_Yaprak yaa ne güzel 🤗 biz Hatay’da oturuyoruz 🤦🏻♀️ benim kızda 9 aylık araları az o zaman 6 Şubat doğumlu Eslem