Borasmomy 9.ayda yapılan kızamık ve 1.yaşta yapılan su çiçeği aşısı şuan sağlık bakanlığı tarafından tedarik edilemiyor ve sağlık ocaklarona,hastanelere verilemiyor.
benim kızım 9 aylıkken de kızamık aşısı yoktu,geçen hafta 1 yaş aşısı olan KKK nın içinde olmuş oldu.su çiçeği aşısı olamadı malesef.Ve sadece kızamık aşısının ne zaman tedarik edileceği de belli değil. 1 yaş aşısını yaptırırsınız zamanı gelince sorun olmuyor evdeyseniz bizzat yaşadım.