pikacuu Rubab_Mommy Aynen memeyi tutup bırakıyor çekiyordu içinde süt yoktu çünkü. Eski sağdığım dolaptaki sütlerim var Allahtan. 2 gün sürdü zaten bu durum şükür geçti. İnşallah daha adet olmam gelmesin istiyorum
Bademim Pnralp doğumdan itibaren hep kanamam oldu 2 ay boyunca sürekli kanadı sonra azaldı ara ara olmaya devam etti yani bu hormonlardan kaynaklı bişey her an adet olabilirsinizde olmayabilirsinizde😊😊
Bademim Slnberfn21 hormonlarınız kendini toparlayınca kendini hazır hissettiğinde adet olursunuz yumurtalıklarınızda birşey yoktur doktor kontrol etmiştir zaten 😊😊
Mucizem_06 acimavi Rubab_Mommy kızlar bunlekenmeler be dede oluyo bebeğim iki yaşına gircek nerdeyse ama yoğun şekilde emziriyorum bu lekenmeler neyin nesi emzirme sürecinde mı yoksa korkulcak birşeymi hiç simer testide yaptrmadimn🥺🥺🥺 Interbette kanser yaziyo aklım çıktı bu ikinci başıma gelen
acimavi Mucizem_06 internette her ağrı, kanama için kanser yazıyor, korkmayın, emzirme süresince adet düzensizlikleri olabilirmiş ama siz yine de mümkünse doktorunuza kontrole gidin
Rubab_Mommy Mucizem_06 Yok hayir kanser nerden cikti.Internette yazilanlara inanma canim.Pek dogru cikmiyo.Emzirirken oluyo duzensizlik lekelenme falan.Endişelenme.Doktorunla konuş bi.Icin rahat etsin
sevimeyuboglu61 Pnralp olur neden olmasın bir arkadaşım 2 ayllıkken diğeri 5 ben 9 aylık bir diğeri ise 13 ayda adet gördük, kişiye göre değişir hu durum. Süt korur, emzirirken adet olunmaz diye bir şey yoktur
Mucizem_06 acimavi doktrum işi bırakmış korondan dolayı zaten karrszdim gidip gitmekte dedim en iyisi gitmeyim birşey yoktur bu seferde covid olurum dedim elimizi kolumuzu bağladı bu illet
acimavi Mucizem_06 doğru o da risk, düzensizlikler olabilir ama yine de siz kendinizi dinleyin, durum size anormal gelirse güzelce korunarak bir doktora danışın derim