Pnralp Kızlar, sık emzirenler özellikle kaçıncı ayda adet oldunuz? Ben 4.aydayım sanki adet olacakmış gibi ağrım var merak ettim bu sıralar oluyor mu diye.
Dryaela Pnralp 6. Ayda oldum ben normalde bir kere leke gördüm hiç kanama görmedim ama bu ay 6.aya girdik tam adet oldum
Rubab_Mommy acimavi Merhaba.Afedersiniz bişey sorucam.Bizde 2 ay 4 gunluguz.1 2 gun kirmizi lekelenme olup geciyo.Hafif adet agrisi eşliginde.10 gun gecti bugun tekrar oldu.Hem agri cogalmişti hemde kan fazlaydi.Sizde de arada lekelenmeler oluyomuydu?
MihraKus Önce 40. Imdan 1 hafta sonra oldum sonra 5. Ayımda bida oldum o zamandan beri düzenli gününde olurum
Slnberfn21 Benimde bebeğim 2 ayını bitirip 3 nde gün alıyor. Ama hala adet olmadım normal mi yumurtalıkların iyi çalışmıyor dediler ne alaka 😱
acimavi Slnberfn21 normal, uzun aylar boyunca adet görmeyebilirsiniz. yine de içiniz rahat etmezse doktora görünün, ama normal bunu da bilin😊
Bademim Slnberfn21 hormonlarınız kendini toparlayınca kendini hazır hissettiğinde adet olursunuz yumurtalıklarınızda birşey yoktur doktor kontrol etmiştir zaten 😊😊
elabebek30 Pnralp ben Nisan da doğom yaptım haziranda adet oldum düzenli olarak oluyorum şuan 6 aylık oldu
pikacuu Pnralp Ben oldum 3.ayda ve sütüm azaldı yok denecek kadar az. Ben rahaztsızlanınca otomatik bebek de benden etkilendi. O yüzden hiç istemiyordum adet olmayı en azından bebişim biraz daha büyüseydi.
acimavi Rubab_Mommy çok hafif oluyordu, adetimin üstünden 2 hafta geçti ama hala bazı günler çok hafif belli belirsiz lekelenmeler oluyor
Mucizem_06 acimavi Rubab_Mommy kızlar bunlekenmeler be dede oluyo bebeğim iki yaşına gircek nerdeyse ama yoğun şekilde emziriyorum bu lekenmeler neyin nesi emzirme sürecinde mı yoksa korkulcak birşeymi hiç simer testide yaptrmadimn🥺🥺🥺 Interbette kanser yaziyo aklım çıktı bu ikinci başıma gelen
pikacuu Rubab_Mommy Aynen memeyi tutup bırakıyor çekiyordu içinde süt yoktu çünkü. Eski sağdığım dolaptaki sütlerim var Allahtan. 2 gün sürdü zaten bu durum şükür geçti. İnşallah daha adet olmam gelmesin istiyorum