Kizimmmmm şikayetvar’da yazılanları ben de gördüm, çoğu marka bezden kurt çıktığı görülmüş ve şikayet yazılmış. İnanılır gibi değil ama bezleri açık bir yerde saklamamak gerekiyormuş. Paketinden çıkartsanızda kapaklı bi sepette veya çekmecede saklanmalıymış.