Adamelis12 bende sezeryan oldum ama kendi isteğimle belden aşağı uyuşmalıydı çok güzel di kızımı doğduğu anda yanıma verdiler gördüm herşeyi hatırlıyorum 5 gün sonrada ayaktaydım başka doktora gerek yok ahmet beye gitmeye devam et herşey gönlünce olsun