Adamelis12 Chngr ben 13 olucam yarın gittiğimde normalde Babaeski’de gitmiştim ama doktor gitti burda pandemiden dolayı Burgaz’a gitmek istememiştim ama herkes onu tavsiye edince bende randevu aldım devlette de test yapmadılar hiç bana daha önce ilk gebeliğimde Serpil hanıma giderken 20 den fazla test istemişti 🙄
Adamelis12 Zhradmir peki ilk gittiğinizde kan testi galan istiyor mu ben yarın gidicem ilk defa 13 haftalığım ☺️
Zhradmir Adamelis12 bende babaeskideyim doktor gidince dedim bildiğim doktora gideyim bende 14 haftalıgım suan bunda kan testi filan istemedi ikili testimi yaptı temiz cıktı ilaçları yazdı 1 ay sonra görüşürüz dedi cıktım ama ilk gebeligimde test istemişti idrar filan kan testi bundada yapar herhalde bir gittigimde
Esoesma Adamelis12 merhaba. Ben Balkan da Ayşegül hanımdaydım çok çok memnundum çok kaliteli bir doktor. Tavsiye ederim
Zhradmir Adamelis12 çok memnun kalırsın Güler yüzüyle sakin konusmasıyla gece sancılarım başladı çıktı geldi sabaha kadar beraber ıkındık durduk😂😂
Adamelis12 Zhradmir çok şanslısınız valla benim Serpil hanımdı sağolsun yüz üstü bıraktı suyum geldiğinde seminerde olduğunu söyledi herkese o şekilde yapıyormuş 12 saat sancı çektim açılmam ilerlemedi sevgin bey yapmıştı doğumumu gece 4 te gelmişti ☺️
Zhradmir Adamelis12 kendisine gitmedim tanımam ama ilk gebeligimde Ahmet beye giderken sıranın gelmesini bekliyorsun ya hiç abartmıyorum herkes onu kötülüyordu 20 haftadan sonra hasta almıyormuş doğum anında ıkınıyorsun ya ister istemez canından can gidiyor bağırma diye sesini yükseltiyormuş ciddi ciddi konuşuyormuş Güleryüz diye birşey yok böyle konuşuyorlardı medikentin şikayet bölümüne girin herkes onu kötülemiş Ahmet bey adına bir şikayet yok bende sonradan gördüm ben son 2 ay kala Ahmet beye geçtim asla almamazlık yapmadı dogumumu yaptım yarım saat olmadan ayaktaydım aksama doğruda evime geldim daha bir gece kalma hakkım olmasına rağmen çok güzel bir doğum yaptım hatta dogumhanadeyken hadi doğur senle birşeyler yiyelim filan diye konuşuyordu benimle
Adamelis12 Zhradmir bende çok soğuk bulduğum içim gitmedim sevgin beye Ahmet beyi hep önerdiler bugün gayet iyi davrandı memnun kaldım ☺️
Hlycrmn Bende 6 ay önce doğum yaptım,Ahmet beydi doktorum. Gayet memnun kaldım, az konuşur öz konuşur kendisi :) kafana takılan ne varsa sorarsan cevap alırsın ondan.
Adamelis12 Hlycrmn bende ilk defa gittim çok iyi biri bakalım doğumumu sevgin bey yapmıştı normalden sezeryana döndü 12 saat sonra açılma ilerlemeyince sezeryanda panik atak oldum kötüydü benim için o kadar sakinleştiriciden kızımı gördüğüm emzirdiğim ilk anları hiç hatırlamıyorum insallah bu güzel olur ☺️
Kumsal123 Adamelis12 canım ben 20 gün önce ahmet salih altıntaş beyde doğum yaptım çok ıyi doktor tavsiye ederim
Adamelis12 Kumsal123 bende ilk defa gittim çok iyi biri bakalım doğumumu sevgin bey yapmıştı normalden sezeryana döndü 12 saat sonra açılma ilerlemeyince sezeryanda panik atak oldum kötüydü benim için o kadar sakinleştiriciden kızımı gördüğüm emzirdiğim ilk anları hiç hatırlamıyorum insallah bu güzel olur ☺️
Kumsal123 Adamelis12 bende sezeryan oldum ama kendi isteğimle belden aşağı uyuşmalıydı çok güzel di kızımı doğduğu anda yanıma verdiler gördüm herşeyi hatırlıyorum 5 gün sonrada ayaktaydım başka doktora gerek yok ahmet beye gitmeye devam et herşey gönlünce olsun
Tubade Adamelis12 ben onda doğum yaptım valla bütün hamileliğimde onun kontrolündeydim biricik doktorum 💕🌸🥰