Dilara_Ada5747 Hic acı olmadi hic ağlamadı bu gun 4. Gun doktor 5 gun sonra banyo yapabilir dedi.büyuk bez bile takmama gerek yok dedi ama ben içim rahat etmediği için büyük bez taktim sadece.doktor normal hayatiniza devam edin bezin içerisinde iyileşecek dedi.Bende krem verse diye bekledim ama hic bisey vermedi.pipisi biraz sis 1 haftaya inermis galiba ama acımıyor bence hic tepki vermedi oglum cunku sizin bebeğiniz ne kadarlık benim ki 3 aylik henüz.