Benimki de normal yaptı Dr sadece gazlı bez sarmıştı ertesi sabah çıkarın dedi baya zor oldu. Vazelin filan sürmüş Dr kolay çıkar ddi ama zor oldu yinede. Umarım o plastik yapismamistir.. size tavsiyem eğer yapismissa zeytinyağı dökün bol bol iyice yumusatsin ondan sonra çıkarın.