Benim de buzlukta çok fazla birikmiş sütüm vardı, dini hassasiyetleri olan bir aileyiz. Ben ilahiyat mezunuyum . Sütlerin de telef olmasına gönlüm razı olmadı. Süt annelik olmayacak şekilde bağışladım ben de. Nasıl derseniz kanser hastası bir yavrumuza verdim doktor tavsiyesi ile anne sütü kullanmaya başlamış. Eğer verdiğiniz çocuk 2 yaşından büyükse yani emme yaşını geçmişse süt annelik olmuyor. Bu şekilde bağışlayabilirsiniz ☺️