Ronyamm Canım çok iyi düşünmüşsün, benimde ilk aylar öyleydi baya bol sütüm vardı, şuan kızım 5 aylık ama ilk aydaki sütümden eser kalmadı şuan kızıma anca yetiyor buzluğa atamıyorum. Keşke diyorum o zamanlardaki sütlerimi verseydim birilerine, hepsinin zamanı geçti bozuldu sütlerim çöpe gitti, o yüzden çok iyi düşünmüşsün değerlendir bence hem sevap işlemiş olursun