ARHAN canım sarılık degerımız yuksektı birde 350 gram vermıs ılk gun emdi diye vermedim ama sutu cekememiş sonra 2970 ten 2500 e dusmus üçüncü günü kan sekeri 40 a doktor bu şekilde her emzırme sonrası 30 cc ver ne kadarını içerse dedi senı emıyo ama ılk sut yogun bebegın cene kasları gucsuz cok emememiş seni demişti zaten mamayı bıraktık bir ay sonra tekrar basladım sütüm olmadı bebegım gece gunduz durmadı uyumadı tekrar gittik megen aclıktanmıs sütüm yetersizmiş