Oğlum 3.650 doğdu hastaneden çıktıktan 1 hafta sonra3.450 küsürdü 1.nci ayında 5 kiloydu ama her çocuğa göre değişir tabi kilo alma oranı. Sütünüz yeterliyse eğer kalitesini arttırmaya çalışın. Tükettiğiniz besinler çok önemli sütün kalitesi arttıkça kilo alma oranı da artıyor en azından ben öyle deneyimledim. Çok geçmiş olsun bu arada. Bebiste sağlıkla büyüsün 🥰🤗