eeliferyucel civcivoz neye yarıyor bilmiyorum ama mustela desitin bepanthol hepsini denedim pişik olmuştu günlükte evet koruyor ama geçirmediği pişiği hiç biri zeytinyağı sürdüm ertesi gün %80 oranında gitmişti pişiğimiz ikinci güne bişey kalmadı
Bebegimm42 civcivoz bende sleepy kullanıyom çok çok memnunum kalıpları bir tık dar 3 numara almanızı öneririm
SelmaBayram civcivoz ben önce primayla başladım piştik ☺️ Bezimiz sleepy onda da piştik. Bezimiz molfix pure soft kullandık onda da piştik. Son çare bim 😂 gayet güzel. Koku vermiyor. Sızdırma yok. 4 aylıkken başladık suan 8 aylık olduk ne piştik ne zararını gördük. ☺️
M-V-S868820 TugbaErim ben prima alıyorum çok büyük fiyat farkı yok ne kadar yaparsa yapsın içi hep kuru kalıyo bende slepyle başladım bıraktım bide prima ince rahat lastik leri filanda sıkmıyo aman yavrumdan önemli değil hiç bişey