civcivoz aynen canım düzgün bağlamazsan yapıyo sadece veya çok uzun saatler durursa mesela 9 10saaat yoksa bi problem olmuyo ince güzel bi bez ve bşka markaya gecerken direk gecme gün içinde bi kullandığın bezi tak bi gececeğin bezi ozman pişik olmuyo yanı bizde olmadı