Simayyy52 Aklıma takılan bu uyku tulumlarını ayaklı olmuyor çıplak ayakmı duruyorlar çorapsız bilen yazabilir mi
pasamm12_20 4 aylik bebek icin kac tog uyku tulumu kullaniyorsunuz kizlar acaba?oda sicakligi 22 ,23 derece oluyor ve lcw aliyosunuz?
YasemiNYagmur1 pasamm12_20 ben lcw den aldım 2.8 tog evim genelde 20 derece tabi kışın daha soğuk olucak kızım 4 aylık bu arada ama kalın almışsın diyorlar anlam veremedim. Üzerinde derecelere göre ne giydireceğin yazıyor ama çok kalın diyorlar buradaki anneler
crazymomm 1,5 tog icine sadece askili zibin yetiyor. Ev 23 24 arasi. Daha fazlasi terden hasta eder zaten