Baharasel_ doktor lar 1.5 tog uygun diyor 1 yaşındayken de aynısını almıştım ama onu giydirip uyutmaya başlayınca ter leyip üstünde soğuyor du. Şüphe etmiştim şimdi daldıktan sonra giydiriyorum. Sizin yerinizde olsam uzun kollu zıbın alt pijama çorap giydirmez üstüne çok kalın olmayan bir şey örterdim