Kirpapatyasi1 merhaba geçmiş olsun.incir kuru denemelisin ben 2 ayı geçti doğum yapali hem istediğim herşeyi yiyorum kabızlık gibi bir durumda olmuyor hem de bebeğimin kilosuyla ilgili bir sorun da yok.biraz zaman alır ama tamamen duzelirsin.biraz kuru incir al hepsini ortadan ikiye böl kavanoza yerlestir üzerini geçecek kadar zeytinyağı ekle kapat ve karanlık bir yerde 14 gün beklet.sonra her sabah aç karna yarım inciri çıkar ye üstüne bir bardak ılık su iç.bir hafta da farkı göreceksin.afedersin hergun düzenli tuvalete de çıkarsın üstelik kabız ya da ishal gibi değil normal. Şifa olsun canim