Kirpapatyasi1 ben de çektim o belayı aman Allahım oturmak yürümek hepsi işkenceydi. Çok çok sıcak su dolu leğene bir demetin 4 te biri kadar adaçayı koyup günde iki defa oturdum. Kabız yapacak yiyeceklerden uzak durdum. Çiğ domates, turşu, baharat tüketmedin.kuru kayısıyı geceden suya koyup sabahları yedim suyunu da içtim. Her tuvalete girişimde sıcak su hazırlayıp onunla temizlendim.her seferinde de proctolog kremi içeri sıkıp biraz da dışarıda oluşan şişliğe sürdüm. Ayaklarımı hep sıcak tuttum. 2.gün rahatlama başladı bir haftada da kurtuldum şükür. Eşimde de aynı problem sürekli olarak var ama o hiç dikkat etmiyor. Yaptıklarımı yapsa aslında çoktan kurtulurdu.