Oğlum 10 Ocak doğumlu gören yaşına göre çok daha olgun diyor 🤷🏽♀️ Kendi kendine oynamayı seviyor, en çok da tekerli olan herşeyi bayılıyor araba olsun kamyon motor olsun brrr sesi çıkararak sürüyor veya ters çevirip tekerlerini inceliyor. Kitapları çok seviyor ve 13 kilo olmasına rağmen aşırı hareketli. Emekliyor kendini her yerden yukarı çekiyor düz duvardan bile ve sandalyeden tutunup evi geziyor ite ite. Herşeyden memnun olan bir bebek. Emiyor ayrıca ekgıdayı da güzel yiyor. 4 dişimiz var şuan 5. Yolda valla babasıyla beni fena ısırıyor. Anne baba adda dede annane at diyor ve araba sesi çıkarıyor hayvan seslerini taklit ediyor. MaşAllah tüm bebişlerimize ♥️