ikizlerinannesi2985 suyu çaydanlıkta yada kettle da kaynatıyorum küçük bir tencereye döküyorum ocakta fokurdatıp içine öyle atıp kaynatıyorum. Hatta avent biberonun emzik kapağını bile kaynatıyorum. En sonda cam biberonu da suya atıp iki çeviriyorum. ☺️ Kaynatamasam bile günlük kaynamış suyun içinde bir kasede bekletiyorum 😇 kısacası bizimkiler her gün yüksek ısıya maruz kalıyor 🥳 Emzik içine şuan baktım evet biraz su lekesi var. Ama hijyen olması benim için daha önemli içindeki su lekesi kalmasını hiç takmadım bu zamana kadar. Fotoğrafınıda çektim ama acemiyim yükleyemedim buraya 🙃