Merhaba anneler. Philips avent biberon ve emziğim var. Sterilize etmek için biberon temizleme sıvısı ile yıkadıktan sonra biberonun ucunu ve emziği de kaynamış suya atıyor musunuz? Emziği kaynamış suya atarsan içine su kaçar, o yüzden ılık su ile yıka diyorlar emin olamadım. Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi? Bir de bebişler kullanmaya başladıklarında biberon ve emziği ne sıklıkla nasıl sterilize etmeliyim?