Hunilianne inşallah insallh canm .bende zaten ağlatma taraftarı değilim dediğiniz gibi düşünüyorum.zaten ömrü boyunca yemek.yicek ne yemek isterse.bu arada sizi takip ediyrm haberiniz olsun🥰dişte çok korkutuyo cevremdekiler yani en yakınlarım ne bileyim.esimde bende tedirginim oyuzden😔evde bildiğin 3tqne ateş ölçer var koltuk altı,alından temassız ve kulaktan temassız.hepside farklı marka napalim ilk cocuk ve çok geç oldu oyuzden daha bı panik halindeyiz.buarada bende Aralık 31de 33yasimi doldurucam🤗💕