kubusss ah o aileler çevre yokmu. Sen hiç aldırma ağlasada etsede sn sev sarıl bol bol bebeğine konuş onunla. Sana şöyle söyleyim bn tek başıma savaştım kolikle neler yapmadım o ağladı bn ağladım oglumun beni tanıyıp tanımadığından bile emin değildim. Sabrettim kolik sıkıntısı geçti meme reddiyle savaştım. Meme reddi beni kolik olmasından daha çok yıprattı. O kadar üzülüyordum ki onun içinde sabrettim savaştım neler yapmadım. Bi amuda kalkıp emzirmeye çalışmadığım kalmıştı yani 😄. Meme reddi yaşarken bide anne reddiyle uğraştım. Bildiğin kendi çocuğum beni gördükçe ağlıyordu beni görmek bile istemiyordu. Mahvoldum günlerce ağladım. Su an çok şükür beni al diye ağlar başkasında durmaz. Beni görmeyince odadan çıkınca bile peşime ağlar. Şu aralarda diş sıkıntısı çekiyoruz ama inşallah bunu da atlatıcaz. Neredeyse 6 aylık olduk ama geçen günleri tabir etmem gerekirse bir savaşın içindeydim. Her sıkıntıya göğüs gere gere inşallah bir gün rahata kavuşacaz oğlumla beraber 😄