Allah’ım nolur yardım edin benim kızım 2 ay 20 günlük sabahtan akşama kadar sürekli bagira çağıra ağlıyor hastaneye götürdük kanda idrarda hicbirsey yok kulağında vs hicbirseyi yok ama susturamiyorum kucaktada yerdede hiç susmadan ağlıyor var mı böyle olan dayanamıyorum artık neyi var bunun ne etmem gerek acı çekiyoruz beraber