Zeynebinannesi paniklemeyin lütfen hasta olmama ihtimali düşük de olsa var bebeklerde. İnşallah olmaz. Ama olur sa da ilk 3 gün sadece ateş oluyor fazla müdahaleyi sevmeyen bi ateş ve dikkat edin düşüreyim derken üşütmeyen öyle enteresan bi ateş. Sonra döküntüler başlar kaşıntı olmasın diye ilaç verirler mutlaka yine de kaşımaya çalışırsa eldiven takın derim. Ben bebeğim 2buçuk aylıkken geçirdim su çiçeği ama oğlum olmadı. İnşallah sizinki de olmaz.