Barismehtap biz büyük anneannemizi ziyarete gitmiştik ,onun yanağında da zona çıkmıştı tabi bilmiyoruz onun öyle bulaşıcı bişey olduğunu,zona ve suçiçeği virüsleri yakın virüslermiş ondan geçmiş,alnında tek 1 sivilce vardı oğlumun ama içi su doluydu,huysuzlandı biraz ben de banyo yaptırdım,meğer o virüs suyla yayılıyormuş,tüm vücuduna yayıldı,ama kremler ve şurupla geçti şükür,kremleri sadece döküntülere kulak çubuğuyla sürdüm,tüm vücuduna yayarak değil,ve kuruma başlayana kadar yıkamadım,geceleri hafif kaşıntısı oldu ama çok büyük sorun yaşamadık,çok geçmiş olsun