Vanilya Sevgieymen Ben çok memnundum. Değiştireyim hip de iyi dedim ama yok geri mustela ya döndüm. Çok iyi gerçekten
Senaciftci Doğduğundan beri mustelanın tüm ürünlerini kullanıyorum pişik kremi şampuan bakım yağı losyonu hepsinden çok memnunun harika ürün 👍🏼
SmallPrincess Ben kızıma doğduğundan beri mustela kullanıyorum sebamed de almıştım yedekte duruyor 11 aylık oldu hala mustela bitmedi hergün yıkıyorum bir gün yıkamadığım olmadı. Çok güzel bir şampuan bitmiyor çok konsantre olduğu için küçücük bir sıkım yetiyor
Lilaseker Bende dogdygundan beri kullanıyorum suan 15 aylik hatta gayet memnunum iceri iyi bi şampuan