Kitapkurdumom mert_alim ayni dertten muzdaripim. Hatta oule yuksekki carsaflar yastiklar sanki ıslakmış gibi geliyor. Napsam gözüm bulamadım. Nem alma makinesini duymadim hiç
Nur1126 mert_alim odanızı kaç günde bir havalandırıyorsunuz ben camı açınca direk nem 40 39 38 oluyor sonra 2 3 saat sonra kapatıyorum camı nem dengeleniyor 44 50 55 araşarında normale giriyor
mert_alim Nur1126 çocuk o odada uyuduğu için o kadar saat havalandırmıyorum. Yarım saat falan en fazla yoksa buz gibi oluyor
[silindi] mert_alim yüksek değil kalorifer kurutuyor bende buhar makinesi ile nem oranını arttırıyorum