Evet buhar Makinesi ile nem alma cihazı farklı diye biliyorum. Nem düşükse buhar makinesi, yüksekse nem alma Makinesi kullanılıyor. Fakat direk cihaz kullanmak ne kadar sağlıklı? Bakteri oluşumuna izin vermez mi? Odadaki havayı alıp sana tekrar veriyor, bi nevi klima gibi. Bunun dışında başka alternatif var mıdır?