senem9 Leyla1161 o yüzden sordum cc sini. Ona göre poşetleyip kaldırayım da artık olup da ziyan olmasın diye. Teşekkür ederim uyarınız için
senem9 yenidoganhemsiresi bir şey daha eğer bir hastalık durumu yoksa bebek kustuğunda doymuş ve fazlalığı çıkarmış diye mi düşünmeliyiz? Bazen süt az mı diyorum sonra kusunca demek ki fazla bile gelmiş diye düşünüyorum. Yanlış mı düşünüyorum. Dediğim gibi bir hastalık durumu yoksa tabii
yenidoganhemsiresi senem9 kusma sürekliyse fışkırır tarzda ağız dolusuysa değerlendirmek lazım. Ama nadir oluyorsa, süt kesiği şeklinde oluyorsa dediğiniz sebepten olabilir.
alpinannesiiiiii senem9 dolaptan çıkardığınızda direk kaynamış suyun içerisine koymayın suyu biraz ılıtıp koyun. Yoksa süt kesilebilir.