senem9 dışarıda 3 saat, dolapta 3 gün, buzlukta ise 3 ay bekleyebilir. Oda ısısında ısınmasını bekleme çünkü oda ısısı yeterli bir ısı değildir zaten. Su kaynat bir kaba dök, biberonu içine koy, 1-2 dk sonra bileğine dök, yakmıyorsa ılıklığı güzelse içir bebeğine. Yakıyorsa lavaboyu aç birkaç sn tut biberonu çevirerek, tekrar kontrol et. Güzel bir ayara geldiğine emin olduğunda ver canım